Analiză activității, cu Symbio

Sărbătorile de iarnă reprezintă pentru companii un bun moment de analiză a activității de peste an. Bilanțul activităților companiei și planurile de viitor devin o prioritate pentru fiecare manager. Atât analiză informațiilor despre parteneri, cât și măsurarea activității de peste an sunt indicatori importanți pentru a obține o viziune reală asupra direcțiilor de dezvoltare.

Dacă majoritatea companiilor folosesc date din ERP (comenzi, facturi, încasări) pentru obținerea de situații statistice, utilizatorii soluției noatre Symbio, se pot baza și pe informații non-financiare, cum ar fi distribuția clienților prospecți pe regiuni, rată de conversie a leadurilor sau rată de retenție.

Soluția noastră, Symbio, este instrumentul premium pentru obținerea rapoartelor dorite, bazându-se pe istoricul informațiilor acumulate peste an. Symbio ajută la obținerea unei bune organizări și a creșterii eficienței proceselor din compania ta, permițând accesul rapid la informații.

Afla mai multe despre Symbio!img-modificata-symbio-olivia

Statisticile oferite de catre Symbio sunt foarte utile in planificarea actiunilor si setarea strategiilor pe termen mediu si lung. Pe baza activitatii de pe parcursul anului, se pot stabili noile politici de vanzare si/sau achizitii pentru anul urmator. De asemenea, datorita segmentarilor posibile, se pot defini noi reguli de abordare a clientilor si de renegociere a contractelor cu furnizorii.

Symbio modulul oportunitati, ofera o serie de rapoarte utile:

  • Analiza productivitatii agentilor de vanzari (de exemplu: numarul mediu de intalniri necesare cu un client pentru a finaliza cu succes un contract)
  • Analiza oportunitatilor, in functie de: domeniul de activitate, locatie, agentii alocati, sursa (recomandari, marketing, vanzari, call center etc.)

Citeste mai multe despre Modulul Oportunitati de la Symbio!

symbio-imagine-30nov-modificat

In functie de indicatorii obtinuti in urma analizei si filtrarii listei de clienti, Symbio este folosit cu succes in realizarea actiunilor de marketing. Astfel, avem siguranta ca informatiile trimise vor fi primite de clientii interesati de domeniul ales in urma segmentarii bazei de date. Informatiile transmise sunt astfel targetate, eliminand comunicarile generale, care nu au o tinta bine definita.

Citeste si Ofertare eficienta cu Symbio!

ultima-poza

In concluzie, pentru o activitate zilnica simpla, rapida si eficienta, utilizarea Symbio face diferenta! De asemenea, ajuta managerii sa gestioneze activitatea organizatiei, sa urmareasca si sa optimizeze procesele, stabilind noi obiective.