Toamna. Este momentul să îți reinventezi afacerea!
Te putem ajută să ai o activitate mult mai eficientă prin utilizarea aplicației Ideal SFA, atât prin funcționalitățile aplicației, cât și prin finanțare.

Ideal SFA automatizeaza procesul de vânzare și distribuție, prin:

  • Politică comercială unitară;
  • Implementarea ușoară a strategiei de vânzări;
  • Acces rapid la o varietate mare de informații despre clienți, produse și stocuri;
  • Economisirea de timp pentru agenții de vânzări și personalul din backoffice;
  • Automatizarea preluării comenzilor;
  • Urmărirea stocurilor;
  • Capacitate de colectare îmbunătățită;
  • Rapoarte zilnice în timp real.

Avantaje:

  • Calitate, performanta si stabilitate, utilizand tehnologie avansata;
  • Investitie initiala minima in tablete/telefoane;
  • Costuri lunare predictibile si deductibile 100%;
  • Flexibilitatea contractului: numarul de terminale poate fi variabil pe durata lui;
  • Implementare rapida – imediat dupa semnarea contractului;
  • Conditii identice pentru contractul de suport.

Etape:

  • Incheierea unui contract de inchiriere si suport pe 24 luni;
  • Achizitionarea echipamentelor cu plata integrala sau prin finantare Grenke;
  • Achitarea implementarii;
  • Instalarea aplicatiei;
  • Dupa 24 luni, licentele sunt considerate achitate;
  • Posibilitatea achitarii integrale a solutiei pana in 6 luni, cu deducerea integrala a sumelor deja platite conform contractului de inchiriere.