De peste 13 ani, DONAU are ca obiectiv dezvoltarea aplicațiilor destinate eficientizării și simplificării activităților de vânzare. Pentru că dorințele clienților sunt importante pentru noi, produsele noastre se personalizează în funcție de specificul companiilor și pot fi interfațate cu diverse programe de gestiune. Clienții noștri beneficiază de servicii premium, bazate atât pe expertiza noastră de peste 25 ani în dezvoltarea de software și suport tehnic, dar și de cea acumulată în managementul și implementarea proceselor economice.

Ideal Horeca răspunde la cererile activităților de tip: restaurant, bar, catering, terasă, bistro, cofetărie, pizzerie, delivery;
IdealHorecaPan este instrumentul perfect și adaptabil activităților unei brutării sau unei cofetării;
Ideal SFA este destinat simplificării proceselor de vânzare și distribuție (FMCG);
Lemon POS este aplicația mobilă potrivită pentru locațiile cu servire directă în puncte fixe, festivaluri sau la evenimente ocazionale.

Symbio este o platformă flexibilă, adaptabilă la diverse tipuri de activități.
Pornește de la un CRM clasic, urmărește procesele interne și oferă rapoarte complexe în funcție de diverși indicatori de performanță.

Se pretează atât proceselor comerciale, cât și pentru activitățile de tip service din diverse domenii, activități de producție, gestionare cabinete medicale etc.
Symbio pentru activitățile de service – urmărește toate procesele interne, de la recepția produsului defect, trece prin etapele depănării, până la predare.
Conține un modul CRM, un modul comercial pentru comenzi și oferte, un modul de service și rapoarte.
Documentele se exportă în format .pdf și .xls (comenzi, oferte, procese verbale preluare în service, devize estimative, fișe service, procese verbale predare produs reparat).
Rapoartele și listele sunt complexe și flexibile.

Vă așteptăm la standul nostru!