Symbio – Produs software potrivit atât proceselor comerciale, cât și activităților de tip service, producție, administrarea cabinetelor medicale sau altor afaceri mici sau medii. Este o platformă flexibilă, adaptabilă la diverse tipuri de activități. Pornește de la un CRM clasic, urmărește procesele interne și oferă rapoarte complexe în funcție de diverși indicatori de performanță.

Cele două module: comercial și service te ajută să economisești timp și resurse. În plus, ai CRM, agendă și email încorporat.

MODULUL DEVIZ/SERVICE
Devize lucrări/reparații:

• Crearea și urmărirea de devize aferente operațiunilor efectuate;
• Permite urmărirea echipamentelor după serie;
• Emiterea automată a facturii pentru fiecare deviz;
• Tipărirea cu un singur click a tuturor documentelor necesare (contract de service, aviz tehnic etc);
Service extern:
• Urmărirea stării unui produs trimis la reparație la furnizor;
Nu este necesar sa se foloseasca ambele variante.

MODULUL COMERCIAL
Pentru relația cu clienții și furnizorii:
• Realizează și urmărește ofertele, comenzile, recepțiile și facturile;
• Export în format .pdf și .xls pentru oferte, comenzi și confirmări de comandărecepții și facturi;
Opțional:
• Exportarea automată a recepțiilor și facturilor în programul de gestiune (Saga, WinMentor, SAP etc);
• Automatizarea proceselor.

Ambele module sunt personalizabile în funcție de domeniul de activitate.
Modul service: economisești timpul completării formularelor și te ajută, astfel,  crești calitatea serviciilor. Modulul este opțional.
Modul comercial: totul este integrat, nu mai trebuie  folosești mai multe fișiere cu tabele și diverse aplicații specializate pentru activitățile curente.
Rapoarte și liste: te ajută  ai o vedere de ansamblu asupra activității întregii companii.
Agendate ajută  planifici ușor și îți reamintești ce e important.
Emailîncorporat.
CRM: te ajută la urmărirea și optimizarea relației cu partenerii, iar rată de conversie a lead-urilor crește.