Cu Ideal SFA în regim de închiriere vei avea o activitate mult mai eficientă cu investiție minimă!

Ideal SFA automatizează procesul de vânzare și distribuțieprin:

  • Politică comercială unitară;
  • Implementarea ușoară a strategiei de vânzări;
  • Acces rapid la o varietate mare de informații despre clienți, produse și stocuri;
  • Economisirea de timp pentru agenții de vânzări și personalul din back-office;
  • Automatizarea preluării comenzilor;
  • Urmărirea stocurilor;
  • Capacitate de colectare îmbunătățită;
  • Rapoarte zilnice în timp real.

Avantaje:

  • Calitate, performanță și stabilitate, utilizând tehnologie avansată;
  • Investiție inițială minimă în tablete/telefoane;
  • Costuri lunare predictibile și deductibile 100%;
  • Flexibilitatea contractului: numărul de terminale poate fi variabil pe durata lui;
  • Implementare rapidă – imediat după semnarea contractului.

Etape:

  • Încheierea unui contract de închiriere și suport pe 24 luni;
  • Achiziționarea echipamentelor cu plata integrală sau prin finanțare Grenke;
  • Achitarea implementării;
  • Instalarea aplicației;
  • După 24 luni, licențele sunt achitate.