Symbio - colegul tău virtual, te ajută să urmărești ofertele și contractele!

Symbio – Produs software potrivit atât proceselor comerciale, cât și activităților de tip service, producție, administrarea cabinetelor medicale sau altor afaceri mici sau medii. Este o platformă flexibilă, adaptabilă la diverse tipuri de activități. Pornește de la un CRM clasic, urmărește procesele interne și oferă rapoarte complexe în funcție de diverși indicatori de performanță.Cele două module: comercial și service te ajută să economisești timp și resurse. În plus, ai CRMagendă și email încorporat.

MODULUL COMERCIAL

 Urmărește relația cu clienții și/sau furnizorii:
  • Ai acces la informație oriunde te-ai afla (prin conexiune internet)
  • Poți realiza și urmări oferte, contracte, comenzi, recepții și facturi (livrări);
  • Poți genera documente în format .pdf și .xls și le vei putea trimite pe email, direct din Symbio;
  • Afli ușor câte oferte s-au transformat în contracte;
  • Afli rapid care sunt căile prin care ai atras clienții;
  • Crești eficiența – prin rapoarte personalizate.
Opțional:
  • Export automat pentru recepții și/sau facturi în programul de gestiune (Saga, WinMentor, SAP etc);
  • Automatizarea proceselor.

MODULUL DEVIZ/SERVICE

Devize lucrări/reparații:
  • Crearea și urmărirea de devize aferente operațiunilor efectuate;
  • Permite urmărirea echipamentelor după serie;
  • Emiterea automată a facturii pentru fiecare deviz;
  • Tipărirea cu un singur click a tuturor documentelor necesare (contract de service, aviz tehnic etc);
Service extern:
  • Urmărirea stării unui produs trimis la reparație la furnizor;
Modulul service este optional.

Ce putem face pentru afacerea ta?

Contactează-ne pentru demo și oferte speciale!

Formular