La multi ani, Carmen!

Sarbatorita zilei, Carmen, face parte din echipa Donau de aproape 4 luni si ocupa postul de Operator Vanzari – Call Center. Principala ei atributie este contactarea si prospectarea potentialilor clienti. “De asemenea, identific nevoile lor si pastrez legatura cu acestia.”

^431AF7751F624FFA2FB45991337663DB20798B390D66D266CD^pimgpsh_fullsize_distr

Ii place foarte mult sa petreaca timpul cu familia si prietenii, sa calatoreasca si sa asculte muzica.

Atunci cand vine vorba sa se autocaracterizeze Carmen spune despre ea: “Ma consider o persoana optimista, dinamica si intelegatoare.”

Fiind intrebata cum s-a adaptat la locul de munca in Donau, desi se afla de putin timp in firma a afirmat ca: “colegii sunt persoane sociabile, deschise si prietenoase, iar profesionalismul si buna colaborare dintre noi duc la livrarea celor mai bune servicii catre clientii nostri.

Cu totii i-am urat un calduros “La multi ani”, insa o parte din colege au dorit sa o faca si in scris:

Adriana: Cu ocazia zilei tale de nastere iti doresc sa ai parte de fericire, sanatate, cadouri multe, noroc si tot ce iti propui sa reusesti! La multi ani, Carmen!

Carla: Astazi iti urez o zi plina de fericire si momente de neuitat. Sa ai parte numai de impliniri, satisfactii si multa sanatate! La multi ani, Carmen!

 

Analiza activitatii, cu Symbio

Sarbatorile de iarna reprezinta pentru companii un bun moment de analiza a activitatii de peste an. Bilantul activitatilor companiei si planurile de viitor devin o prioritate pentru fiecare manager. Atat analiza informatiilor despre parteneri, cat si masurarea activitatii de peste an sunt indicatori importanti pentru a obtine o viziune reala asupra directiilor de dezvoltare.

Daca majoritatea companiilor folosesc date din ERP (comenzi, facturi, incasari) pentru obtinerea de situatii statistice,  utilizatorii solutiei noatre Symbio, se pot baza si pe informatii non-financiare, cum ar fi distributia clientilor prospecti pe regiuni, rata de conversie a leadurilor sau rata de retentie.

Solutia noastra, Symbio, este instrumentul premium pentru obtinerea rapoartelor dorite, bazandu-se pe istoricul informatiilor acumulate peste an. Symbio ajuta la obtinerea unei bune organizari si a cresterii eficientei proceselor din compania ta, permitand accesul rapid la informatii.

Afla mai multe despre Symbio!img-modificata-symbio-olivia

Statisticile oferite de catre Symbio sunt foarte utile in planificarea actiunilor si setarea strategiilor pe termen mediu si lung. Pe baza activitatii de pe parcursul anului, se pot stabili noile politici de vanzare si/sau achizitii pentru anul urmator. De asemenea, datorita segmentarilor posibile, se pot defini noi reguli de abordare a clientilor si de renegociere a contractelor cu furnizorii.

Symbio modulul oportunitati, ofera o serie de rapoarte utile:

  • Analiza productivitatii agentilor de vanzari (de exemplu: numarul mediu de intalniri necesare cu un client pentru a finaliza cu succes un contract)
  • Analiza oportunitatilor, in functie de: domeniul de activitate, locatie, agentii alocati, sursa (recomandari, marketing, vanzari, call center etc.)

Citeste mai multe despre Modulul Oportunitati de la Symbio!

symbio-imagine-30nov-modificat

In functie de indicatorii obtinuti in urma analizei si filtrarii listei de clienti, Symbio este folosit cu succes in realizarea actiunilor de marketing. Astfel, avem siguranta ca informatiile trimise vor fi primite de clientii interesati de domeniul ales in urma segmentarii bazei de date. Informatiile transmise sunt astfel targetate, eliminand comunicarile generale, care nu au o tinta bine definita.

Citeste si Ofertare eficienta cu Symbio!

ultima-poza

In concluzie, pentru o activitate zilnica simpla, rapida si eficienta, utilizarea Symbio face diferenta! De asemenea, ajuta managerii sa gestioneze activitatea organizatiei, sa urmareasca si sa optimizeze procesele, stabilind noi obiective.

Scutire de impozitul pe profitul reinvestit in programe informatice

Iti doresti un program care sa te ajute in eficientizarea muncii in companie? Acum e mult mai usor.

Companiile din Romania pot beneficia pana la finalul anului 2016 de scutirea impozitului pe profitul reinvestit.

Codul Fiscal intrat in vigoare in ianuarie 2016 ajuta companiile sa investeasca programe informatice utile pentru a-si eficientiza munca.

Cu alte cuvinte, exista posibilitatea de a reduce valoarea impozitului pe profit, prin realizarea de investitii in echipamente informatice: hardware sau software.

Investitia intr-un astfel de program este de mare ajutor pentru a avea o imagine de ansamblu a companiei, un management de succes si o indeplinire mai usoara a obiectivelor.

lege

 

Codul fiscal intrat in vigoare la 1 ianuarie 2016 prevede ca este scutit de impozit profitul investit in anumite echipamente tehnologice noi (calculatoare electronice si echipamente periferice, masini si aparate de casa, de control si de facturare), precum si in programe informatice, produse si/sau achizitionate si puse in functiune, folosite in scopul desfasurarii activitatii economice.

Pana la sfarsitul anului aveti posibilitatea de a realiza investitii in echipamente electronice, informatice si de a scuti de la plata valoarea impozitul de 16% aferent profitului reinvestit, ceea ce duce la noi posibilitati de dezvoltare.

Programele noastre care se incadreaza in aceste conditii:

Ideal SFA – afla mai multe aici.

Ideal Horeca – afla mai multe aici.

Symbio – afla mai multe aici.

Fii mai rapid in livrarea produselor de panificatie utilizând software-ul Ideal SFA

Ne apropiem cu pasi repezi de sarbatorile de iarna, iar oamenii incep sa-si pregateasca lista de cumparaturi.

Asaltul de comenzi in domeniul panificatiei creste considerabil in aceasta perioada aglomerata, iar vanzatorii produselor precum painea, cozonacii si alte produse traditionale trebuie sa fie pregatiti de ‘’lupta’’ ce urmeaza.

Optimizarea timpului de lucru si cresterea productivitatii proceselor din domeniul panificatiei fac diferenta in aceste perioade aglomerate, astfel ca Ideal SFA, o solutie software cu traditie care sustine distributia si vanzarea, este un plus pentru afacerile din acest domeniu.

activitate-horz

Cu solutia noastra este mult mai simpla preluarea comenzilor direct de pe teren si realizarea incasarilor pe loc cu tiparire de chitante de pe imprimanta mobila.

Functionarea si in modul offline este un mare plus al aplicatiei deoarece comenzile se pot prelua si din zone in care nu exista semnal sau acesta este foarte slab, iar apoi datele se sincronizeaza in momentul in care exista conexiune la internet.

Solutia noastra ajuta si la:

  • inregistrarea productiei in timp real
  • urmarirea si controlul preturilor, loturilor, datelor de expirare
  • urmarirea fluxului de aprovizionare-productie-livrare
  • scurtarea timpului de livrare a produselor pana la clientul final

De ce au nevoie agentii de SFA?

2-3

Pentru toate produsele facturate sau incasate, la finalul rutei agentul are posibilitatea de a emite un borderou sau un aviz de retur.

Vezi ce rapoarte de vanzari poti face cu Ideal SFA!

Solutia Ideal SFA este potrivita pentru o mai buna organizare a activitatii ducand la un proces mai rapid si o siguranta a datelor referitoare la clienti.

Solicita acum o oferta!

Concept inedit prezentat de Donau la IMWorld!

Peste 8000 de vizitatori au participat la cea de a-V-a edite a celui mai mare eveniment de IT din Romania – Internet & Mobile World.

Suntem mereu prezenti la evenimente importante atat ca si parteneri, cat si ca expozanti.

Acum, in al doilea an consecutiv, ca si expozanti la IMWorld, am iesit din tiparul tehnologiei cu un concept inedit.

Ideea de baza de la care am pornit este ca ‘’suntem intr-o crestere continua si evoluam alaturi de clientii nostri.’’

sistem-expunere-planta-pentru-newsletter

 Pentru a sublinia acest lucru am ales sa oferim celor care ne-au vizitat standul – planta ‘’money tree’’ – sau “copacul cu bani”, care se considera a fi planta responsabila cu bunastarea familiei, cu mentinerea unei energii pozitive. Este oferita pentru a aduce prosperitate si noroc.

14572355_1222938811098493_8740221985956427898_n

Standul nostru a fost de interes pentru multi vizitatori, atat pentru solutiile software pe care le oferim cat si pentru conceptul diferit ales.

In cele doua zile de eveniment am prezentat solutiile software:

  • Symbio – solutia care te ajuta in managementul companiei
  • si SFA – solutia pentru automatizarea si optimizarea vanzarilor.

Si celelalte solutii ale noastre – Ideal Horeca, Lemon Pos, Ideal Pass au fost de interes pentru vizitatorii standului nostru.

Am intrat in contact cu numerosi parteneri interesati de solutiile noastre software, dar si cu alti furnizori de software, cu care am schimbat informatii valoroase in scopul de a atinge directii de dezvoltare.

Internet & Mobile World este un eveniment anual care aduce impreuna profesionisti pasionati ai lumii digitale, experti in marketing digital, directori de companie, vizionari si antreprenori cu afaceri in industriile Mobile, Internet si Software.

 

La multi ani, Adrian!

Colegul pe care il sarbatorim astazi este Adrian Oancea. El ocupa pozitia de Tehnician Suport Tehnic. Asta inseamna ca “pentru clientii existenti, ma asigur ca aplicatiile noastre functioneaza asa cum este de asteptat, iar pentru clientii noi ma asigur ca solutiile noastre sunt configurate astfel incat sa indeplineasca fidel cerintele clientului.

1456697_595060723882949_982942877_n

Lui Adrian ii place sa citeasca, este procupat de dezvoltare personala si practica tenisul de masa.

Cand l-am intrebat cum s-ar caracteriza, a raspuns:  “consider ca principala mea preocupare a fost dintotdeauna a nu inceta sa imi pun intrebari, fiind probabil si motivul pentru care am optat pentru o cariera in IT, domeniu pentru care informatiile sunt foarte usor de gasit.

Despre firma si colegi are numai cuvinte bune: “Ma bucur sa fac parte dintr-o firma dinamica, in plina dezvoltare,  care ofera un mediu de lucru placut si investeste in dezvoltarea noastra pe plan profesional.

Ca si colectiv suntem tineri si foarte pasionati de activitatile de zi cu zi din cadrul firmei si – foarte important – suntem ca o familie.”

Raluca, colega lui: “Adrian, desi este cel mai nou membru al echipei Donau este mereu atent cu cei din jur, incercand sa se implice si sa fie de a ajutor ori de cate ori are ocazia. La multi ani!!!”

Daniela: “Iti doresc mult succes in noul job, rabdarea, pasiunea si perseverenta sa fie atributele dupa care sa te ghidezi, iar dorinta de a te autodepasi sa te ajute sa ajungi acolo unde tinzi. La multi ani!”

Donau participa la Internet & Mobile World

Donau participa si in acest an la cel mai mare eveniment de IT din Romania – Internet & Mobile World. Editia a-V-a IMWORLD va avea loc in data de 5 – 6 octombrie in Bucuresti la Romexpo Central Hall.

Va asteptam la standul nostru pentru a va prezenta produsele: Ideal SFA si Symbio.

Ideal SFAprima aplicatie dezvoltata de noi eficientizeaza activitatea companiilor de tip FMCG, ce implica gestiunea complexa a fortei de vanzare. Astfel, procesul de vanzare devine automatizat si usor de controlat.

Preluarea rapida a comenzilor, gestionarea politicilor comerciale ale clientilor, vizualizarea stocurilor si incasarea soldurilor se realizeaza simplu, rapid si eficient. Toate informatiile despre clienti si produse sunt doar la un click distanta cu Ideal SFA.

SFA1

Symbioprodusul software care simplifica integrarea proceselor desfasurate de o companie si ajuta la imbunatatirea relatiilor cu partenerii. Organizarea informatiilor si realizarea legaturilor intre departamente permit monitorizarea proceselor companieiplanificarea activitatilor si masurarea rezultatelor obtinute.

Symbio se adapteaza fluxurilor existente in cadrul organizatiei urmarindu-se personalizarea aplicatiei pentru fiecare situatie.symbio.donauinvest.ro 2510   view ComandaClient eid 25387

Potrivit Universum Internet & Mobile World este un eveniment anual care aduce impreuna profesionisti pasionati ai lumii digitale, experti in marketing digital, directori de companie, vizionari si antreprenori cu afaceri in industriile Mobile, Internet si Software.

La Internet & Mobile World vei intalni o gama completa de furnizori de solutii tehnice si servicii de consultanta specializata care te vor ajuta sa valorifici puterea solutiilor digitale si mobile pentru afacerea ta.

13872679_1070338279723657_5351508941266852489_n

Nu uitati sa va salvati zilele de 5 si 6 octombrie in calendar!

Va asteptam cu drag!

Pasiune + profesionalism = reteta de succes in Horeca

Strict necesar pentru afacerea ta

De ce sa ramai la vechile metode, cand se poate mult mai bine, mai repede si de calitate? De ce sa nu incerci ceva nou care sa iti reduca cheltuielile si sa iti creasca eficienta?

Donau iti prezinta Ideal Horeca!

A deschide un restaurant necesita curaj si inventivitate. Managerul unui restaurant trebuie sa aiba capacitate de munca si organizare, notiuni de gestiune si pasiune in domeniul gastronomiei.

Softul pentru restaurant este unul dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le aiba un restaurant modern care isi propune sa lucreze eficient.

horeca_2015e

Un avantaj important al solutiei noastre Ideal Horeca este calitatea serviciilor oferita clientilor nostri. Oferim servicii premium in implementarea produsului nostru, in suportul oferit si in mentenanta. Chiar si un lucru aparent simplu ca emiterea bonului fiscal are nevoie de suport premium.

Un alt avantaj al utilizarii Ideal Horeca este capacitatea de gestiune a restaurantului. Astfel, oferim posibilitatea de a gestiona orice activitate care are loc intr-un restaurant, de la gestionarea stocurilor pana la activitatile pe care le realizeaza angajatii.

Solutia IdealHoreca a fost creata pentru a facilita diverse activitati precum:
eliberarea de bonuri fiscale, plasarea de comenzi, dar si realizarea unor rapoarte complexe.

Cu IdealHoreca obtii o varietate de rapoarte in functie de necesitati: 
      • Stocuri
      • Calculul consumului de materiale (pe baza retetelor introduse); 
      • Descarcarea de gestiune
      • Rapoarte Vanzari – pe zi/perioada; pe ospatari; pe perioade ale zilei; pe mese. 
      • Top vanzari valoric – pe ospatari; pe produse; pe zile intr-o perioada; 
      • Top vanzari cantitativ – pe produse; 
      • Raport incasari – pe modalitati de plata (cash, card, tichete); 

raport-horee

raport-final-horeca

Administratorul poate urmari in orice moment evolutia angajatilor si rapoartele pentru fiecare angajat in parte.

Daca ai investit in cea mai performanta bucatarie, in cele mai bune ustensile, noi iti recomandam sa alegi solutia noastra Ideal Horeca!

Incearca solutia premium Ideal Horeca!

Ideal SFA cu servicii premium – alegerea ideala pentru vanzari

Automatizarea activitatilor de vanzari prin utilizarea unui soft potrivit obiectului de activitate a devenit o necesitate. IdealSFA – oferit de Donau este un soft de automatizare de calitate, cu traditie, care are servicii premium atasate – servicii de suport si mentenanta care raspund cerintelor post-implementare si sustin utilizarea produsului in conditii optime.

Ideal sfa 1

Prin utilizarea solutiei Ideal SFA persoanele implicate in procesul de vanzare au o serie de avantaje si beneficii, astfel:
 
Directorul de vanzari:

  • control asupra agentilor de vanzari prin vizualizarea vizitelor (verificare vizite, livrari, timpul petrecut la client)
  • verificarea evolutiei fiecarui agent in parte
  • gestionarea activitatilor realizate de agentii de pe teren
  • urmarirea mult mai usoara a obiectivelor de vanzari
  • rapoarte despre comenzile si incasarile facute de un agent
  • analize pe diverse zone in care activeaza echipe de vanzari diferite.

Agentii de vanzari:

  • preluarea rapida a comenzilor de la client
  • gestionarea datelor de contact ale clientilor
  • prelucrarea tuturor datelor si vizualizarea lor in timp real pe dispozitive mobile
  • efectuarea directa a eventualelor modificari solicitate de client (returul/refuzul unor produse, imprimarea pe loc a facturii atunci cand este solicitata, modificarea comenzii si implicit a bonului fiscal)
  • vizualizarea stocurilor
  • centralizarea tuturor informatiilor primite de la client si realizarea de rapoarte specifice prin modulul Merchandising

Pe langa cei mentionati mai sus si managerul firmei poate sa aiba o imagine generala asupra departamentului de vanzari prin urmarirea rapoartelor asupra activitatii companiei.

building-a-team

Vezi diferenta in afacerea ta cu Ideal SFA!

La multi ani, Paul!

Astazi sarbatorim ziua de nastere a colegului nostru, Paul Ardelean.

Este de 1 an si 9 luni in firma si se ocupa de partea de suport si implementare pentru produsul IdealHoreca. ‘’Discut problemele  generale ce pot aparea (casa fiscala inchisa sau raport Z neprintat in ultimele 24 de h etc), folosiri neconforme a aplicatiei, configurari inainte de implementare si post implementare, training angajatilor.’’

12346596_894014367382073_757900830476828057_n-horz

 

Ca si pasiuni extra lui Paul ii plac: “conferintele pe subiecte filozofice sau stiintifice, hiking-ul si sporturile de contact.’’

Cand l-am intrebat cum s-ar caracteriza, a raspuns “personajul din birou care reuseste sa isi relaxeze colegii prin atitudinea relaxata si voie buna.”

Despre firma si colegi are numai cuvinte bune: ‘’Donau mi-a creat un mediu de dezvoltare profesionala prin natura solicitarilor de zi cu zi, venite din partea clientilor, dar si a faptului ca am libertatea sa imi gestionez timpul in modul in care consider ca sunt eficient.  In ceea ce priveste colegii, au devenit mai mult decat persoane cu care petrec 8 ore la birou, ii consider prietenii mei.‘’

Ionut, colegul lui: “Paul e un tip surprinzator, usor imprevizibil. Ce ma frapeaza si in acelasi timp ma binedispune la el, e faptul ca isi pastreaza parte din naivitatile copilariei. Pe de alta parte, Paul e un tip vesnic interesat, sapa dupa adevaruri si e in permanent contact cu noutatile. Un partener de discutii inepuizabil, un tip determinat si un prieten senzational. La multi ani, Paul!”

Daniela: “Stiu ca in fiecare om poti gasi defecte, dar si calitati. Calitati, ce ti le poti insusi in viata de zi cu zi, dar mai ales calitati ce iti pot creiona imaginea acelei persoane. Pentru mine, colegul Paul este exemplul calmitatii, a degajarii si poate oferi chiar si involuntar acea gura de aer proaspat sau liniste in momentele de tensiune. La multi ani!

Fatal error: Call to undefined function is_product_category() in /home/donauinv/public_html/wp-public/plugins/woocommerce-google-dynamic-retargeting-tag/wgdr.php on line 276