Symbio

Symbio este mai mult decât o aplicație în care se introduc informații despre clienții unei companii. Este o parte esențială a strategiei acesteia și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Cere ofertă

Symbio

Symbio este mai mult decât o aplicație în care se introduc informații despre clienții unei companii. Este o parte esențială a strategiei acesteia și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Cere ofertă

Ce este Symbio?

Este un produs software complex, potrivit oricărei afaceri medii și mici. Se adaptează cu ușurință atât proceselor de vânzare, dar și activităților de tip mentenanță și service, producție, gestionarea cabinetelor medicale etc.

Pornește de la un CRM clasic, are o interfață personalizabila, urmărește procesele interne ale unei companii și oferă rapoarte complexe în funcție de diverși indicatori de performanță.

De asemenea, ajută companiile să-și îmbunătățească atât relația cu clienții prin sincronizarea comunicării cu aceștia, cât și între diverse departamente, precum vânzări, marketing, management sau financiar.

Permite automatizarea proceselor, facilitează analiza și optimizează interacțiunile. Ajută companiile să înțeleagă și să răspundă în mod adecvat cerințelor partenerilor. Astfel, performanța și eficiența echipelor sunt îmbunătățite constant.

Cum mă ajută Symbio?

În relația cu clienții

Creștem corectitudinea informației obținute prin segmentarea bazelor de date pe diverse criterii, astfel oferind posibilitatea de a analiza corect rezultatele.

De asemenea, prin crearea de oportunități, se urmărește conversia unui prospect și se obține creșterea retenției clienților.

În vânzări

Integrarea tuturor activităților de vânzare permite simplificarea etapelor și duce la evitarea dublei procesări a diverselor acțiuni, crescând viteza de lucru și implicit eficiența.

Astfel, se îmbunătățește calitatea interacțiunii cu partenerii, având ca rezultat creșterea numărului de clienți activi.

În marketing

Simplifică planificarea și monitorizarea campaniilor de marketing, urmărind rezultatele acestora și permițând integrarea lor în strategia generală.

Sunt foarte utile posibilitățile de segmentare rapidă a partenerilor, exportul listelor și importul rapoartelor din diverse programe specializate.

În managementul echipei

Activitățile echipei de management sunt facilitate prin integrarea proceselor și a rapoartelor personalizate, complexe și ușor de realizat.

Rapoartele oferă informații atât despre relația cu partenerii, cât și despre activitatea și performanța fiecărui angajat sau departament.

+ Eficientizarea fluxului informațional

+  Personalizare în funcție de procesele specifice

+  Simplificarea și urmărirea proceselor de vânzare

+ Mobilitate și transparență


Mai multe detalii

Symbio CRM EXPRESS

Soluție completă pentru uz general
Investiție inițială = 0
Chirie lunară – de la 10 euro/user

Cere ofertăCere demo

Symbio CRM ENTERPRISE

Soluție personalizată în funcție de cerințe
Analiza si licentiere
Dezvoltare si mentenanta

Cere ofertăCere demo