Eficientizarea afacerilor si evolutia solicitarilor din ultimii 10 ani

Dupa 10 ani de solutii software dedicate si 10 ani de crestere a business-urilor, venim in intampinarea specialistilor cu o evolutie a cerintelor de eficientizare in afaceri.

Trendul prezentat mai jos se bazeaza pe observatiile culese incepand cu anul 2004 ca urmare a comercializarii aplicatiei Ideal SFA, solutia software de automatizare a vanzarilor din cadrul firmei. Prin comunicarea acestor solicitari, se urmareste identificarea cailor de actiune pentru cei care s-au afirmat deja in domeniu sau care doresc o miscare in aceasta directie.

2004

  • Automatizarea listelor de preturi offline
  • Vizualizarea stocurilor
  • Transmiterea comenzilor si facturare automata
  • Solutiile erau offline si transmiterea se facea prin sincronizarea terminalelor la calculatoarele din sediul firmei minim o data pe zi

2006

  • Cerinte de facturare van sales
  • Cerinte de comunicare directa online
  • Lucrul pe gestiuni multiple si integrarea metodelor de livrare

2008

  • Suport tehnic in timp real
  • Cerinte pentru mobilitate – trecerea automatizarilor pe Windows Mobile
  • Cerinte de dezvoltare pentru controlul mai strict al soldurilor (clienti blocati, plafoane de creditare)
  • Cerinte de actualizare a conditiilor comerciale pe website-urile clientilor

2010

  • Integrarea aplicatiilor de automatizare a vanzarilor pe Android
  • Managementul contractelor, politici comerciale complexe
  • Managementul documentelor

2012

  • Managementul contactelor si a clientilor
  • Controlul costurilor
  • Eficientizarea deciziilor

2014

  • Cerinte de personalizare concrete (ex.: rapoarte dedicate)
  • Cerinte pentru vanzarea consultativa (prospecti, generare leaduri, alerte)
  • Cerinte specifice de control costuri pe productie/ departamente/ divizii
  • Cerinte de management in vederea deciziilor
  • Suport tehnic in timp real

2016*

  • iCRM cu sugestii automate de leaduri
  • Automatizarea selectiilor de profile profesionale si personale
  • Evenimente online si webinarii cu clientii

* estimat

Donau 10 ani

Incepand din anul 2004, ne-am dedicat eficientizarii afacerilor clientilor. In conditiile concurentiale de azi, influenta mediului si a instrumentelor de comunicare online este una foarte mare, de neignorat pentru firmele clasice, iar automatizarea proceselor este necesara mai mult ca oricand.

Companiile de software care comercializeaza solutii de eficientizare a afacerilor rezista pe piata daca ofera clientilor suport tehnic uman in timp real si o personalizare a aplicatiilor pe profilul de business. Mai mult decat atat, clientii apreciaza in special interactiunea cu echipa de implementare si suport. In integrarea acestor softuri, se recomanda urmarirea trendului aferent industriei din care face parte propriul business si ascultarea nevoilor interne ale firmei.

Daca acum 10 ani, doar companiile mari foloseau solutii software de eficientizare a activitatii, acestea se pot plia astazi pe aproape orice domeniu. Fie ca sunt standard sau dedicate, ele cresc in medie cu minimum 20% veniturile companiilor, dar si calitatea serviciilor lor.

Mai multe informatii despre software-ul Ideal SFA dedicat pentru automatizarea si optimizarea vanzarilor puteti sa cititi aici.

Descarcati Infographic-ul “Eficientizarea afacerilor si evolutia solicitarilor din ultimii 10 ani” de aici.