Avantajele folosirii unui Soft CRM in procesul de vanzare!

collage

Strategiile de vanzare eficiente au la baza cunoasterea clientilor si apropierea lor de produsele si serviciile firmei. Stabilirea acestor strategii si monitorizarea lor devine mai usoara cunoscand rolul si beneficiile unui soft CRM, care ajuta la stabilirea si urmarirea obiectivelor companiei in procesul de vanzare si de management al unei companii.

Aplicatiile CRM (Customer Relationship Management) se folosesc pentru centralizarea si organizarea informatiilor despre clienti, astfel incat managerii sa beneficieze de aceste informatii pentru a optimiza si coordona procesul de vanzare, dar si pentru a avea un management al relatiilor de post vanzare.

O solutie CRM aduce cu ea o disciplina a strategiei de vanzari, o segmentare a clientilor si o uniformizare a procesului de business. Folosind un soft CRM, echipa de vanzari se poate concentra eficient pe gasirea de prospecti, incheierea de contracte si fidelizarea clientilor actuali, fara a mai pierde timp pretios in gestionarea propriei baze de date.

Care sunt beneficiile unui CRM in vanzari?

In primul rand, eficientizeaza procesul de vanzare si ajuta la setarea de obiective SMART (specifice, realiste, masurabile si realizabile intr-o perioada de timp bine definita). Dintre acestea amintim:

  • Gestionarea procesului de vanzare din faza de lead, la finalizare si pana la post vanzare!
  • Structurarea unei baze de date unitare pentru toti agentii de vanzare si pentru management!
  • Accesul la informatii in timp real si de oriunde din lume!
  • Planificarea detaliata a activitatilor din cadrul vanzarii: telefon-intalnire-ofertare!
  • Pastrarea unui istoric complet al documentelor: email-oferte-prezentari-contracte!

Majoritatea CRM-urilor pot fi adaptate in functie de necesitati, un CRM eficient trebuie sa comunice, atat extern, cat si intern. In comunicarea externa discutam de integrari in solutii de marketing, magazine online, tichete de suport sau servicii post vanzare. In interiorul companiei, CRM-ul trebuie sa comunice cu echipa de management, cu colegii din echipa, cu call-center-ul si cu echipa de marketing si de produs.

Astfel, implementarea unui soft CRM este un proces de dezvoltare continuu si trebuie adaptat in functie de necesitati si integrat in strategia de business pe termen mediu si lung.

Prin urmare, integrarea CRM-ului in procesul de business, si mai ales in cel de vanzare, este esentiala pentru orice companie care doreste o disciplina si o previziune clara asupra vanzarilor.

Cauti un Soft CRM simplu de utilizat ?

symbio-final

Daca raspunul este unul pozitiv, recomandarea noastra este Symbio, o solutie CRM dezvoltata de Donau,  dedicata simplificarii si eficientizarii managementului unei afaceri.

Daca doresti mai multe informatii despre cum te poate ajuta Symbio in activitatea companiei tale, despre costurile de implementare si despre celelalte beneficii, te invitam sa dai CLICK pe butonul de mai jos!

[button color=”orange” size=”small” link=”http://www.donauinvest.ro/contact-symbio-express/” target=””]Cereti oferta[/button]