De ce sa alegem o aplicatie SFA independenta, fata de una inclusa intr-un ERP ?

collageSF-newsletter

In mediul concurential actual din domeniul distributiei bunurilor de consum, este absolut necesar sa folosim o aplicatie SFA (Sales Force Automation) pentru automatizarea proceselor de vanzare, daca dorim sa eficientizam munca reprezentantilor de vanzari, iar obiectivele comerciale sa fie mai usor monitorizate si mai rapid indeplinite.

Pe piata actuala, gasim diverse companii software care ofera o gama diversificata de aplicatii SFA, dar majoritatea dintre ele sunt incluse intr-o solutie ERP complexa si la un cost destul de ridicat.

Inainte de a lua decizia de achizitionare a unei astfel de solutii este recomandat sa avem in vedere beneficiile unei aplicatii SFA independente, fata de una inclusa intr-un ERP.

1. Flexibilitate. O solutie SFA independenta ofera posibilitati de dezvoltare diferite fata de un ERP. De exemplu, anumite facilitati cerute pentru departamentul de vanzari pot fi simplu dezvoltate in solutia SFA, fara a afecta celelalte aplicatii. De asemenea, modificarile in politicile comerciale, modificarile in structura organizationala si modificarile in campaniile de marketing, se fac mai simplu si mai usor intr-un soft independent.

2. Integrare. Aplicatiile SFA independente se pot integra cu majoritatea programelor de gestiune sau CRM utilizate in momentul implementarii. Astfel, independent de ERP-ul folosit, functionalitatile SFA sunt identice si perfect integrabile in fluxul de documente ale companiei.

3. Independenta. O solutie SFA independenta nu depinde de alte aplicatii pentru a functiona eficient. Pe de alta parte, in timp, datorita evolutiei tehnologiei si a cererilor venite din partea clientilor, majoritatea solutiilor software trebuie optimizate sau inlocuite. Este mult mai usor sa optimizati o solutie independenta, decat sa schimbati tot ERP-ul.

4. Specializare. O solutie SFA independenta a fost dezvoltata in timp, cunoscand particularitatile mai multor ERP-uri. Asftel, odata cu implementarea unei solutii SFA independente, beneficiati de know how specializat in organizarea si managementul fortei de vanzari si nu doar in operatii financiar-contabile.

SFA1

Solutia SFA independenta si recomandata de noi este IdealSFA, dezvoltata de Donau. Aceasta aplicatie ajuta reprezentantii de vanzari sa lucreze mai eficient si obiectivele comerciale sa fie usor monitorizate si indeplinite:

Avantajele IdealSFA:

  • Tineti evidenta clientilor.
  • Facturati rapid comenzile.
  • Creati liste de prioritati pe produse.
  • Urmariti dimensionarea optima a stocului.
  • Verificati istoricul de comenzi si istoricul de livrare.
  • Verificati istoricul platilor pentru fiecare client.
  • Creati reguli de restrictionare a distributiei în cazul platilor intarziate.
  • Scoateti rapoarte de vanzare la sfarsitul zilei.
  • Urmariti evolutia intregii echipe de vanzari in mod obiectiv.
  • Eficientizati procesul de distributie.

 
button (30)