Ideal SFA – Solutie recomandata de Monor !

collage4

Monor este un brand care reprezinta posibilitatea de a alege un produs fabricat din lapte autohton, dupa metode traditionale, pastrand un gust autentic pe care fiecare dintre noi il cauta. Firma Carmo-Lact Prod este cea care il produce si il distribuie in toata tara incepand din anul 1992.

Compania a crescut foarte mult de la infiintarea ei, iar cerintele specifice ale multiplelor activitati pe care le desfasoara au impus alegerea unor solutii software capabile sa eficientizeze aceste activitati, indiferent de conditiile impuse.  Pentru a oferi calitate superioara fiecarui produs, compania Carmo-Lact se bazeaza pe o echipa de 250 de angajati, intre care peste 30 sunt reprezentanti de vanzari.

Ideal SFA reprezinta pentru brandul Monor, solutia pentru:

1.Automatizarea procesului de vanzare al agentilor presales, de la preluarea comenzilor, la incasarea si emiterea chitantelor cu imprimanta termica.

Cum functioneaza? Agentii de vanzari ai companiei, preiau comenzile de la client cu ajutorul aplicatiei Ideal SFA de pe tableta, iar comenzile sunt transmise catre depozit, unde marfa se pregateste si apoi se factureaza.

De asemena, agentii emit chitantele catre client, utilizand modulul Ideal SFA pentru imprimare mobila, astfel se eficientizeaza atat munca agentului (dispar greselile), cat si munca operatorului de la sediu.

SFA1

2.Primirea comenzilor venite prin intermediul platformei TecNet.

Deoarece produsele brandului Monor se vand cu succes in super-marketurile si hiper-marketurile din intreaga tara, comenzile venite din partea acestor magazine prin intermediul platformei TecNet, sunt preluate direct in baza de date prin Ideal SFA.  

3.Transmiterea facturilor electronice catre platformele TecNet si DocProcess. Obligativitatea transmiterii facturilor in format electronic, necesita suportul solutiei Ideal SFA, pentru introducerea datelor in interfata ASIS.

4. Optimizarea si organizarea activitatii de livrare si incasare prin comunicarea cu o platforma logistica pentru livrari si facturi. Dupa ce comenzile sunt primite si inregistrate in ASIS, se genereaza avize de insotire a marfii, care sunt transmise apoi spre compania de logistica, care se ocupa de livrare.

5.Gestionarea si urmarirea indicatorilor de performanta si a targetelor specifice fiecarui agent se realizeaza utilizand rapoartele oferite de Ideal SFA, pentru fiecare agent de vanzare in parte.

“Obiectivul principal al implementarii solutiei Ideal SFA, a constat in cresterea productivitatii muncii prin conectarea tuturor operatiunilor legate de procesul de vanzare. Odata cu implementarea sistemului SFA, am reusit sa eficientizam activitatea, sa monitorizam agentii de pe teren si sa delegam sarcini mult mai rapid.

De asemenea, solutia Ideal SFA, dezvoltata de Donau, ne-a ajutat mult in procesul de automatizare si in organizarea fluxului operational din cadrul companiei.”

NEAGOS ALIN – Director Economic

SFA 1.3

Interesat de solutia ideala pentru eficientizarea distributiei ?

Daca raspunsul este pozitiv, alege solutia dezvoltata de Donau. Prin utilizarea solutiei IdealSFA, se obtine optimizarea vanzarilor de pe teren, precum si eficientizarea intregului flux operational din cadrul activitatii clientului, iar munca personalului din depozit este semnificativ eficientizata.

[button color=”orange” size=”small” link=”http://www.donauinvest.ro/contact-ideal-sfa/” target=””]Cere o demonstratie gratuita[/button]