Livrari cu Ideal SFA

Livrarea a devenit pentru multi o activitate fireasca, de zi cu zi . Dar stim oare ce se afla in spatele acestei livrari?

Procesul de livrare presupune parcurgerea unor pasi si corelarea unor activitati multiple.

Comanda provine din mai multe surse (online, agent, backoffice) si se poate face catre persoane fizice sau juridice, iar pe parcursul livrarii se emit mai multe documente care pot necesita si modificari.

Cunoscand aceste nevoi ale celor care activeaza in domeniul livrarilor am dezvoltat un produs deja cu traditie: Ideal SFA, care satisface aceste cerinte ale clientilor nostri.

Avantajele utilizarii solutiei noastre Ideal SFA:

  • Automatizarea procesului de vanzare
  • Preluarea/notarea corecta a comenzii
  • Intocmirea unitara si corecta a documentelor (facturi, chitante, bonuri fiscale)
  • Situatii de vanzari si incasari in timp real
  • Reducerea muncii de backoffice prin preluarea unei parti de catre livrator
  • Optimizarea si organizarea activitatii de livrare
  • Optimizarea cashflow-ului prin incasarea banilor pe comenzile precedente inainte de livrarea produselor

Ideal SFA ajuta la organizarea activitatilor de livrare, avand un control mai bun asupra produselor si siguranta ca fiecare comanda este corect pregatita si livrata catre client in cel mai scurt timp.

Livrarea se face intr-un mod foarte simplu.

Agentul primeste o lista de dispozitii de livrare si poate emite un document de insotire a marfii cumulate pe toata marfa din acea cursa.

Folosind imprimanta termica mobila, clientul primeste factura si/sau chitanta sau bon fiscal prin casa de marcat.

Aplicatia noastra permite modificarea livrarii in cazul in care clientul nu are suficienti bani (marfa se poate livra partial cu incasarea contravalorii).

aaaa

 

Datorita multiplelor avantaje si fluidizarii activitatilor, aplicatia noastra a ajuns sa fie folosita de branduri cu renume din Romania: Altex, Monor, Grupul de distributie ETA.