Instrument de lucru in marketing: Symbio CRM

Costul atragerii unui client nou este de 5 ori mai mare decat cel al pastrarii unuia actual – astfel ca a devenit o necesitate utilizarea instrumentelor ce pot usura gestionarea relatiei cu clientii.
In vederea cresterii eficientei activitatilor efectuate si pentru atragerea de noi clienti, fidelizarea celor existenti si identificarea oportunitatilor de crestere – departamentele de marketing cauta mereu cele mai bune solutii si modalitati de lucru.

Symbio CRMdezvoltat de Donau, aduce un plus de valoare in organizarea si structurarea fluxului de informatii cu privire la clienti in cadrul companiilor mijlocii si mari.
Primul pas in gestionarea bazelor de date cu clientii este centralizarea informatiilor obtinute de la acestia (companie, persoana de contact, adresa de e-mail, telefon, adresa) si activitatilor atasate clientului (vizita, apel, consiliere).192.168.0.3 15100

Symbio CRM sustine activitatile de marketing direct prin:
– introducerea de etichete atasate clientilor (informatii – cheie) – care permit apoi segmentarea si o mai buna targetare
– organizarea informatiilor referitoare la clienti sub forma de liste de selectie care au la baza diferite criterii si permit clasificarea clientilor in grupe, subgrupe, categorii
– transmiterea ofertelor, campaniilor, promotiilor – targetate catre persoanele interesate sau dupa diferite criterii precum produse utilizate, regiuni, domenii de activitate, cifra de afaceri

De asemenea, proiectele de vanzari si marketing pot fi usor gestionate, utilizand functionalitati ale Symbio CRM care permit:
– planificarea activitatilor pe o anumita perioada de timp (evenimente, intalniri si proiectele de marketing) in functie de actiunile deja planificate de alte departamente
– gestionarea informatiilor despre clienti potentiali mentionand sursa, date de identificare, precum si calitatea acestora in raport cu oportunitatea de vanzare
– pastrarea si clasificarea informatiilor despre concurenta si produsele substituibile

Symbio CRM permite identificarea cu usurinta a clientilor, clasificarea lor, analiza interactiunii cu acestia si stabilirea unor masuri pentru stabilirea strategiei de vanzari si marketing. Este un instrument customizabil, in functie de nevoile companiei si poate fi accesat si de pe orice dispozitiv mobil permitand accesul la informatii in timp real si din orice locatie cu acces la internet.