Rapoarte de vanzari in Ideal SFA

In distributie si in domeniile conexe, raportarea, fie ea zilnica sau saptamanala, ajuta la realizarea unei situatii financiare de catre agentul de vanzari si la urmarirea informatiilor transmise catre clienti sau colectate de la acestia.

Raportarea permite verificarea obiectivelor si analiza targetului de vanzari.

Analiza datelor este indispensabila agentilor de vanzari si superiorilor acestora pentru a ajusta obiectivele in functie de situatia vanzarilor. Instrumentele folosite in analiza trebuie sa fie cat mai simple si practice.

Cu ajutorul aplicatiei Ideal SFA, dezvoltata de Donau sunt analizate datele privind activitatile, comenzile si incasarile si se pot obtine grafice referitoare la acestea.

Raportul de activitate al agentului de vanzari este foarte simplu de intocmit cu Ideal SFA.

Informatiile legate de activitatile avute pe tot parcusul zilei, fie ele legate de client sau conexe se introduc precizand intervalul orar, clientul, actiunile intreprinse si eventualele observatii.

Transmiterea datelor cu privire la “Raportul de activitate” se efectueaza automat prin sincronizarea documentelor.

activitate-horz

 

Un alt raport usor de obtinut este raportul de comenzi si incasari.

Comenzile si incasarile pot fi vazute sub forma detaliata cat si totala in sectiunea de “Rapoarte” a aplicatiei IdealSFA, unde se pot vizualiza comenzile si incasarile efectuate prin intermediul aplicatiei pentru ziua curenta sau pentru perioade determinate de timp.

De asemenea pot fi facute filtrari la nivel de “Client”, “Magazin”, “Grupa” si “Produs” in functie de ce fel de raport este nevoie.

rapoarte-horz

Utilizand Ideal SFA, tranzactiile unui client sunt centralizate intr-un raport care permite o vedere de ansamblu asupra tuturor comenzilor, platilor si incasarilor.

Cu ajutorul solutiei Ideal SFA rapoartele şi graficele se obtin printr-un singur click si pot fi exportate in formate .xls şi .pdf pentru analiza si informare. Acestea ofera control asupra activitatii prin urmarirea vanzarilor fiecarui agent si clasificarea lor dupa anumite criterii – client, articol, judet.

Aceste rapoarte ajuta la analiza activitatilor din trecut si la obtinerea informatiilor ce constituie baza deciziilor privind activitatile viitoare.