Servicii premium by Donau

In industria software, serviciile atasate unui produs sunt foarte importante. Atat serviciile de instalare a unui soft, precum si cele privind trainingul userilor sunt necesare utilizatorului pentu a putea adapta produsul nevoilor lui.

Ulterior, serviciile de mentenanta devin deosebit de importante pentru ca produsul sa fie folosit la capacitatea maxima si sa fie de ajutor in activitatea companiei.

Inca de la primul produs software creat, echipa Donau a alocat o importanta deosebita acestor 3 tipuri de servicii si alaturi de echipa de programare este si o echipa de suport bine pregatita sa ofere servicii premium.

Noi, Donau, oferim aceste pachete de servicii premium clientilor nostri de peste 11 ani. Fiind permanent preocupati de imbunatatirea serviciilor pe care le oferim am realizat un studiu privind gradul de satisfactie al clientilor.

happy_customer

Pentru a excela in tot ceea ce oferim si pentru a pastra lucrurile simple si usor de implementat, am analizat raspunsurile oferite de clientii nostri.

Suntem mandri de faptul ca peste 80% din clientii nostri au confirmat ca suntem prompti, prestam servicii excelente, lucram cu profesionalism si cu o atentie deosebita.

Trainingul oferit de noi este considerat foarte util si pentru o mare parte dintre clienti aplicatiile oferite de Donau sunt foarte bine structurate si usor de folosit.

Clientii nostri considera ca serviciul de mentenanta este foarte bun si ca lucram cu promptitudine.

Dintre acestia 95% nu ar schimba nimic din serviciul de mentenanta, iar 5 % ne-au oferit solutii de imbunatatire.

Clientii ne-au confirmat ca echipa tehnica raspunde ca suport in cazul solicitarilor „in cel mai scurt timp posibil’’ (85% dintre clienti au raspuns astfel).

Clientii au evidentiat o parte din avantajele solutiei noastre Ideal SFA:

  • informatii in timp real pentru agentii de vanzari, schimb de informatii rapid
  • economie de timp la facturare
  • viziune clara si exacta a soldului, a scadentelor si implicit a stocului
  • scurtarea timpului intre preluarea comenzilor de la clienti si pregatirea lor
  • un management mai bun al afacerii
  • rapiditate, profit si castig de imagine

Unul din obiectivele companiei noastre este de a creste mereu calitatea serviciilor oferite astfel incat clientii sa beneficieze de un pachet complet atunci cand achizitioneaza un produs software de-al nostru.

“Feedback-ul este micul dejun al campionilor.” (Ken Blanchard)

Business-Quotes-8

 

Ideal SFA                       Ideal Horeca                           Symbio CRM                                  Ideal Pass