3 informatii utile pentru un restaurant

Pentru ca un restaurant sa aiba succes pe termen lung e avantajos sa ofere servicii de calitate tuturor clientilor la fiecare vizita. Acest lucru este necesar pentru a atrage si a fideliza clientii.

In incercarea de a crea o experienta unica, nu este suficient un meniu simplu, muzica data tare si o servire decenta.

Indicat ar fi ca restaurantul sa fie un loc unde mergi sa te relaxezi, sa te destinzi, nu doar sa iei masa.

Crearea unui spatiu comod pentru clienti si aranjarea obiectelor de decor, a farfuriilor si selectarea muzicii de fundal e recomandabil sa fie in ton cu tema si stilul restaurantului.

Toate procesele din restaurant trebuie sa fie coordonate si monitorizate pentru a oferi o experienta cat mai placuta clientilor.

Noi, Donau, avem 3 idei de imbunatatire a serviciilor de restaurant:

          1. Meniu cat mai diferit si diversificat

Meniul este un instrument foarte important in alegerea localului. Trebuie tinut cont ca nu toata lumea mananca la fel. De exemplu, restaurantul tau poate iesi in evidenta daca incluzi in meniu si preparate pentru vegetarieni si toate ingredientele folosite pentru clientii care au alergii.

Meniul trebuie sa fie original, cu mancaruri usor de retinut si sa fie actualizat periodic.

restaurant_menu_design_template_vector_291427

          2. Ingredientele și bauturile

In meniu, ingredientele si bauturile trebuie sa fie de cea mai buna calitate si la un pret corect si rezonabil. Astfel, castigi respect fata de clientul tau care va observa asta.

Raportul pret – calitate face diferenta si nu risti sa iti pierzi clientii. Din nou, detaliile fac diferenta.

          3. Servirea cat mai rapida si eficienta

Mancarea si servirea dintr-un restaurant conteaza foarte mult, dar in acelasi timp este important si timpul de asteptare pana la primirea comenzii.

Solutia oferita de noi, Ideal Horeca, este de mare folos si vine in ajutorul gestionarii cu usurinta a restaurantului. Ajuta la optimizarea procesului de preluare comenzi si la procesul de incasare si emitere a notei de plata.

Solutia noastra are un sistem prin care se pot oferi vouchere sau carduri de fidelitate pentru clientii. Cu ajutorul acestor vouchere iti motivezi clientii sa revina si astfel vanzarile tale vor creste. 

Female cashier giving receipt colleagues working in cafe

Cu programul nostru usor de utilizat – Ideal Horeca, managementul afacerii este considerabil eficientizat. Ai acces online permanent la situatia existenta in locatie si poti urmari activitatea si modul de lucru a tuturor angajatiilor.

Un restaurant elegant, cu un meniu diversificat, cu o muzica ambientala placuta si un management bine pus la punct va avea mereu clienti fericiti si satisfacuti.