Ideal SFA cu servicii premium – alegerea ideala pentru vanzari

Automatizarea activitatilor de vanzari prin utilizarea unui soft potrivit obiectului de activitate a devenit o necesitate. IdealSFA – oferit de Donau este un soft de automatizare de calitate, cu traditie, care are servicii premium atasate – servicii de suport si mentenanta care raspund cerintelor post-implementare si sustin utilizarea produsului in conditii optime.

Ideal sfa 1

Prin utilizarea solutiei Ideal SFA persoanele implicate in procesul de vanzare au o serie de avantaje si beneficii, astfel:
 
Directorul de vanzari:

  • control asupra agentilor de vanzari prin vizualizarea vizitelor (verificare vizite, livrari, timpul petrecut la client)
  • verificarea evolutiei fiecarui agent in parte
  • gestionarea activitatilor realizate de agentii de pe teren
  • urmarirea mult mai usoara a obiectivelor de vanzari
  • rapoarte despre comenzile si incasarile facute de un agent
  • analize pe diverse zone in care activeaza echipe de vanzari diferite.

Agentii de vanzari:

  • preluarea rapida a comenzilor de la client
  • gestionarea datelor de contact ale clientilor
  • prelucrarea tuturor datelor si vizualizarea lor in timp real pe dispozitive mobile
  • efectuarea directa a eventualelor modificari solicitate de client (returul/refuzul unor produse, imprimarea pe loc a facturii atunci cand este solicitata, modificarea comenzii si implicit a bonului fiscal)
  • vizualizarea stocurilor
  • centralizarea tuturor informatiilor primite de la client si realizarea de rapoarte specifice prin modulul Merchandising

Pe langa cei mentionati mai sus si managerul firmei poate sa aiba o imagine generala asupra departamentului de vanzari prin urmarirea rapoartelor asupra activitatii companiei.

building-a-team

Vezi diferenta in afacerea ta cu Ideal SFA!