Ce mai face Symbio, colegul tău digital?

Trebuie să planifici o vizită la un client nou, dar…

Ai preluat un portofoliu de clienți de la un coleg. De la colegul tău primești detalii despre fiecare client. Te duci la prima întâlnire cu unul dintre clienți și iți dai seama că informația pe care ai primit-o nu este completă și poate este și incorectă.
Dacă colegii tăi foloseau Symbio, această situație nu s-ar fi intamplat. Mai mult, erai la câteva click-uri distanța de agenda cu toate convorbirile telefonice, rezumatele de întâlniri și ofertele anterioare.

Rapoartele din Symbio te ajută să te pregătești pentru orice întâlnire de afaceri. Acestea oferă informații atât despre relația cu partenerii, cât și despre activitatea și performanța fiecărui angajat sau departament.
De asemenea, este un instrument ce te poate ajuta la creșterea conversiilor.

Contactează-ne până la 1 Decembrie și beneficiezi de

50% discount

la prețul serviciilor de implementare.