Unificarea și automatizarea canalelor de vânzări - partea a doua

Să presupunem că ești un manager de vânzări și te gândești la productivitatea echipei tale. Te lupți pentru a-i motiva, pentru a-i organiza, pentru a-i informa. Vrei să-ți mărești rentabilitatea și să găsești o soluție care te ajută să faci asta. 

Dacă ești în aceasta situație, nu iți faceți griji, noi te putem ajuta: 

În primul rând, și probabil ceea ce te interesează cel mai mult este creșterea semnificativă a vânzărilor. Cum te ajutam noi? Prin faptul ca acest soft este conceput sa iți ofere toate informațiile de care ai nevoie pentru a-ți optimiza activitatea comercială: istoric de vânzări, promoții active, comportamentul cumpărătorului, încasări. De asemenea, se poate automatiza procesul de încasare a banilor, condiționând activitatea de vânzare, pe baza politicilor comerciale

Ideal SFA face parte din generația de aplicații mobile disponibile pe Android, destinată managementului calității proceselor de vânzări și a echipelor de teren, ceea ce permite automatizarea activităților de vânzări, precum și coordonarea întregului personal care interacționează cu vânzările companiei (departamentul de vânzări, manageri regionali de vânzări, manageri de marketing, promotori, comercianți etc).

Pe lângă datele obișnuite necesare pentru finalizarea vânzării (stocuri, solduri, prețuri, promoții, reduceri, istoricul clienților, servicii etc.), angajații au acces la procese de vânzări personalizate pentru diferite categorii de clienți sau produse și cele mai bune practici validate de angajați cu experiență. De asemenea, caracteristicile de formare online disponibile în sistemul SFA iți permit scurtarea duratei de acomodare și integrare a unui nou angajat. 

De multe ori este necesară culegerea de informații din teren: promoții ale concurentei, prezența la raft, chestionare de marketing etc. Cu IdealSFA, acest proces este simplu datorita posibilității de condiționare a vânzărilor dacă aceste informații sunt sau nu completate.

În plus, cu IdealSFA se poate gestiona comunicarea cu rețelele de magazine și cu supermarketurile prin intermediul providerilor de tip EDI. Astfel, se poate gestiona fluxul de comenzi și fluxul de avize/facturi, iar Ideal SFA permite interfațare cu toți providerii EDI din România.

În cazul comenzilor online, se adaugă posibilitatea preluării comenzilor direct din magazinul online. Produsele și a preturile se sincronizează, păstrându-se politica comerciala, acest lucru reflectându-se apoi și în factura generata de aplicație pe baza comenzilor.

Ideal SFA vă va permite să gestionați fiecare proces din aceeași platformă, astfel încât coordonarea diferitelor componente ale departamentului de vânzări devine mai ușoară, deoarece toate informațiile sunt condensate într-o singură bază de date.

Atingerea obiectivelor este mult mai ușoară atunci când este disponibilă o perspectivă completă asupra informațiilor despre fiecare canal de vânzare. Cu aceste informații puteți lua întotdeauna decizia corectă.

Află mai multe despre Ideal SFA!